de svårt att vara jag.

Det är svårt  att  vara jag men  för att  vara man blir  sårad
och bort glömde det är så de har varit  när det gäller min pappa.
Vad  ska man göra allt detta låter så hemskt att man vill
springa hem tilll mamma och gråta.

Men att vara jag är svårare än att vara du
man springer runt och runt å hopps på att allt  löser sig 
för det tar tid innan.   Det är dags att sov nu men måste hämta lite saker  

men tips kan man  ge

1. Strula  aldrig med någon - Kan bli probelm 

2. Akta dej för att gifta dig - Blir skillsmässa 
(fast man själv vill gifta sig)

3.  Se upp för upptagna  killar - Man blir paff eller får en smäll.

GODIS ÄR GOTT SOM FAN

Allting är som mycket  svårare att var jag för

jag vet  vad jag vill men inte hur framtiden  blir
eller om det  finns den där perfekta mannen  där ute
någonstanns  inte kan komma fram och säga hej eller
adjö min perfekta man .

Vet  inte hur  han är eller  vem är  han

kanske  en musiker eller inte
Är  det han som inte  finns  eller  han som är
en fantasi fan  vad ont det gör när folks säger så
ingen vet hur jag mår  men  det gör  ont  i hjärtat

VEM  FAN ÄR HAN   SOM TAR MIN HAND  OCH SÄGER JAG ÄLSKAR DIG


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0