De var länge sen

Samma tjat om att någon  ska komma hem. Eller är han en oärlig man sådan  gillar man inte. Undra  för inte håller  vad han lovar. Men en sak  vet jag att kärleken är inte lätt på.  Jag undrar  varför tonarten inte hör av sig kanske han gör  till fel  telefon. Har  en hel kväll på liseberg fan  vad skönt. Hoppas man får följa sitt hjärta eller inte, de är inte lätt  när hjärta sig dig. Men  karl som  lovar att höra av sig eller inte kommer  när man  bestämt något  vad är det för någon. Samtidgit som  det är en massa probelm försöker jag vara alla till mans men det går åt helvete  och de är ett  probelm.  Svårt att fuksera på kärleken som  behövs när alla lovar en en massa saker. Som man  inte kan  det blir till en besvikelse eller som tår en från ögat säger  skit dit.
 
 
                                                                       
 
Men  det är dig jag tycker om inte vet jag varför men  det är  bara så. Du är allt eller inget. 
Jag längtar  tillbakas malung från torsdag till söndag. De var ett rikktiga mys å pys dagar. 
Men  man  får tar de man har.  Undrar  vad han gör eller  varför han inte hör av sig. 
 
De kanske är bara  ger tid till  vandarar att tänka på  vad man uppskattar hos den andre. 
Detta är min lista som jag uppskattar hos honom.
 
1. Han är den  som  han vill  vara
2. Han är  stabil å trygg i säg själv.
3. Vet  vad han  vill
4. Snäll å underbar på samma gång
5.Han ser bra ut 
6. Är en  fin person 
7. Han  är ärlig 
8.  Är trogen 
9.  han är omtänksam \  
10.tänker på  den han har träffat i första  hand.
11.  Han är en  chamrör
12.  Han värkar var en riktig romantiker
13.  HAN ÄR HELT JÄVLA UNDERBAR.
 
 Vad har jag gjort för att känna  en sådan drömmis . Jag tro inte att vi är ihop men snart så. 
För mig finns det ingen annan  honom . 
 
 
 
   
 
Låtar som insperiar :
 
Arvingarna - Ring om du vill  något
Arvingarna -  De ensamas promenad
Donnez - Tänker  du på mig i ensamhet
Donnez -  Ge Mig ett ärligt svar 
Donnez -  Det är  kärleken som knackar på 
Kindbergs - I dina ögon 
Kindbergs -  Jag ska alltid känna  gläjde 
Kindbergs -  Den enkla  vägen 
Kindbergs -  Du är så  vacker 
Kindbergs -  Du  är min dröm 
Kindbergs -  Ännu blommar kärleken. 
 
Dags att äta  Kram  å Tack  till inspration  att  in  finns där med  musiken.
 
Tack ett  stort tack många  orkestra och band 
 
 Särklit tack  till barbados  som  vet  hur man ska uppmuntras  med  flera .


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0