Tonart och tanke med känsla

Det finns bara en person som ger mig magiska blickar och jag ber den personen att komma hem dit han hör hemma. Det finns bara en som jag håller så kärt och han har lovat något, som jag känner eller vad ? Han vet vem bäst själv men är kommer en tanke han.Pekar inte ut honom. En tonart. Definns många mål i livet men att älska dig är som en tonart. Det börjar men tar aldrig slut. Mitt val är du som förstår mig. Ofta handlar det om att pricka rätt men sådant är inte fallt. Nu gäller det att välja rätt i kärleken. Har inte känt så är på länge sedan jag fick begrav min första kärlek zozo. Han älskade jag som han vore den rätta och nu känns det så igen. Fråga inte vad du var gjort. För de kan jag inte svar på. Som jag tror att den har gjort. Det går att älska dig så som du vill älska mig. Även om inte du vill älska mig eller. Så vill du det fast kanske inte går. för du är gift. Upptagen. Jag vill leva med dig trots att du är äldre. Väntar för evigt på. Din kärlek. Kanske är den obsvard eller Så är den besvarad. Det vet bara du. Kärlek för är När man litar på varandra När man inte skadar eller sårar varandra Är omtänksam När man får fjärillar i magen När man inte kan slut att tänka på person När man blir narvös på ett lyckligt sätt eller Kommer av sig. Kärlek är magiskt och hoppfull men även svekfull. Lovar att finnas där som jsg redan gör i henlighet. Älskar dig men vet inte Om du älskar mig. Hoppas det .Om du gör det visa det. Vill inte avsölja dig. Snälla kom hem längtar efter varje dag, timma minut och sekund. Älskar dig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0