brännö och hjärtats ord.

Eftersom  jag var på brännö i går  i det  vackra  vädret skrev jag lite saker. Eftersom det är så harmoniskt att lämna stor staden stresset för att hitta lunget  vilket jag  gjorde . Men ska  bar på peka att stressen kom tillbaka.
första texten  ty brännö  kom som att de vore en ängel inom mig, fast  det är inte så utan havets ro och hjärtat talar fritt.

Ty brännö.

Som stolen i havet
Som kärleken till  stranden
Älskar jag dig  som  solen
På sommaren  vill ha dig
Vid solnedgången.

Finner  du ro att plocka
En buket  med vita rosor
Som blåsten i håret  gör
dig sexig att titta på

Men att älska är som att
vara på en sandstrand  ut
till havs.Som den du är
bara var den som älskar.

Vår  dikten.

Som  glimten  vid  havet
finner tro och trygghet.
Det är  värt att offra
regnet för solen och värmen.
Lever du i still  till min tro
att fånga dig.

Mitt  rop är svagt men ditt
är så starkt som  strömmen i vattnet
utan  för  kusten  som linjen
att hata  och älska.

Välj inte bort passionen i livet.
Som musiken  fångar och jag  tar.

Du är  räddningen från
ängeln  vår är här.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0